Ben jij de productexpert die onze klanten vakkundig helpt bij hun vragen en problemen?

Octopus is hét zaaksysteem dat wordt gebruikt om juridische werkprocessen te automatiseren en te optimaliseren. Wij ontwikkelen en leveren Octopus aan Overheidsinstellingen (denk aan Gemeenten, Provincies, Waterschappen, Ministeries) en instellingen zoals zorgverzekeringen en brancheorganisaties.

Hier loop jij warm voor:

Gebruikers helpen bij hun dagelijkse werkzaamheden in Octopus, zodat zij weer verder kunnen nadat jij ze hebt geholpen hun probleem of vraagstuk op te lossen.

Dit ga je doen:

Als Functioneel Beheerder help jij de gebruikers bij hun dagelijkse werkzaamheden in Octopus. Je bent hun eerste aanspreekpunt waar het gaat om functionele vragen en het doorvoeren van kleine aanpassingen. De vragen en problemen waar je mee te maken krijgt, kan je meestal ter plekke oplossen of managen. Daarnaast denk je mee met de gebruikers over mogelijke optimalisatie van de ingerichte processen.
Je geeft gebruikerstrainingen en bereidt deze voor.
Met enige regelmaat werken op locatie bij de klant is onderdeel van je rol; je waant je daardoor als een medewerker van de organisatie waar je op dat moment werkzaam bent.

Hier herken jij jezelf in:

  • Omdat je gaat werken met ons softwarepakket Octopus en je dagelijks contact hebt met de gebruikers van dit software pakket, is ervaring in de IT-branche onmisbaar.
  • De werkzaamheden zijn afwisselend, het is belangrijk dat je deze goed kunt organiseren.
  • Je bent sociaal, een mensen-mens, want je hebt te maken met verschillende gesprekspartners, binnen veel verschillende organisaties en op verschillende niveaus.
  • Je bent een volhouder: Je pluist indien nodig een probleem helemaal uit totdat het helder is wat er precies speelt.
  • Om duidelijkheid te krijgen over de vraag, wens of het probleem van de klant is het belangrijk dat je goed kunt luisteren.
  • Je bent ondernemend: je hebt het commerciële inzicht om te kunnen upsellen, maar vanuit jouw helikopterview zie je ook repeterende vraagstukken of problemen die mogelijk bij meer klanten spelen. Je kunt dit signaleren en doorgeven.
  • Nauwkeurigheid is belangrijk in deze functie: bevestigingen van gesprekken, gespreksverslagen, opvolging, terugkoppeling en facturatie van onze dienstverlening moet correct verlopen. We zoeken daarom naar iemand die accuraat is.

Wat bieden wij?

Naast een hele goede privé-werk balans, waarbij je de mogelijkheid hebt om gedeeltelijk vanuit huis te werken, veel aandacht voor (persoonlijke) ontwikkeling en een uitdagende rol, hebben we ook een aantal gewoon hele goede voorwaarden:

  • Een goed salaris dat past bij je functie en ervaring
  • Persoonlijke ontwikkeling door individueel opleidingsbudget en coaching
  • Pensioenregeling met nabestaandenverzekering
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om dagen bij te kopen
  • Internet/telefoonvergoeding € 50,- netto per maand
  • Een goed bereikbare kantoorlocatie (zowel met OV als met de auto) in Breda

Spreekt het je aan?

Enthousiast geworden? Of heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Wij zijn trots op ons product en vinden het altijd leuk om te laten zien waar we dagelijks met een leuk team van professionals aan werken. Je werkt erg zelfstandig maar wel als onderdeel van dit team.

Je kunt voor deze vacature contact opnemen met Regina Schrage (HR-Adviseur) via 076-8200 920 of stuur een mail naar werkenbij@truelime.nl.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld. Mocht je als recruiter denken ’dat geldt vast niet voor mij’: helaas, dit geldt ook voor jou.


Wil jij ook deel uitmaken van ons team?

LimeScape.Form.MandatoryFields
Bij het gebruiken van dit formulier ga je akkoord met het opslaan en verwerken van de door jou opgegeven gegevens door deze website, zoals aangegeven in ons privacybeleid. *